søndag den 26. maj 2013

Hva fanden blev der egentlig af Missy Elliot?




Mange af os husker nok Missy Elliot for numre som "Get your freak on", "For my people", "She's a bitch" og "Work it"(Endnu en video, hvor Timbaland fjoller) og også "One Minute man"

Ja, dollars har hun bestemt lavet!

I dag da Beefy tænkte over, hvornår hun begyndte at høre hiphop, kom hun i tanke om Missy Elliot. Beefy fik vist albummet i jule-, føller eller konfirmationsgave. Albummet kunne Beefy udenad og blev hørt hele vejen engang familieturen gik til Skagen.

Efter et par timers research er jeg kommet frem til at følgende må være mit yndlingsnummer dengang fra cirka 2003(Albummet udkom i 2002, men Beefy har aldrig været den forreste i bussen). Men okay - Jay-Z er jo med på det, så det er nok derfor!



Og derefter kan jeg huske, at hun pludselig smed en masse kilo og blev lidt små-foxy. Og der var jo også det der med, at hun altid havde Adidas-track-suits på. Og hun var også gode venner med Aliyah.

Men hvor fanden blev hun af hende Missy Elliot?

Missy Elliot gik i 2011 ud og fortalte om hendes sygdom, som har været skyld i, at hun har været fraværrende på musikscenen i mange år. Missy Elliot lider nemlig af Graves sygdom, som hun har haft siden 2008. I 2011 fortalte hun om sygdommen, der giver vægttab, humørsvingninger og muskelsvagheder, til Peoples Press:

- Jeg var ude at køre og forsøgte at sætte min fod på bremsen, men mit ben rystede. Jeg kunne ikke holde bremsen nede og var næsten ved at køre galt, fortæller Missy Elliot:

- Jeg kunne ikke skrive, fordi mit nervesystem var så dårligt. Jeg kunne ikke engang bruge en kuglepen.

Det var faktisk meningen, at hun skulle have udgivet sit comeback-album i 2012, men det er simpelthen ikke kommet. Der kom dog en single fra hendes hånd, som Timbaland producerede. Vi synes ikke, at den er specielt catchy eller fedt, men okay herunder kan I selv vurdere det:



Vi håber, at Missy Elliot igen kommer i topform - både musikalsk og personligt. Og Timberland: Tag dig lige sammen ik!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar